We zijn aan het aftellen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marin Dijkhuizen - WaarBenJij.nu We zijn aan het aftellen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marin Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

We zijn aan het aftellen...

Door: Marin Dijkhuizen

Blijf op de hoogte en volg Marin

29 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Hoihoi allemaal,

Het aftellen is begonnen! De tickets zijn geboekt. 4 september stappen we het vliegtuig in en dan vliegen we eindelijk naar Kenia!! :-)

Ik ga voor 5 maanden samen met een vriendin naar Nairobi. We gaan daar stage lopen in het kindertehuis Watoto Wema Centre. Een kindertehuis in een plaatse net onder de hoofdstad Nairobi. Deze kinderen kunnen door verschillende omstandigheden niet meer thuis wonen. Veel van hen hebben 1 of beide ouders verloren, aan onder meer HIV/aids, of zijn slachtoffer van kindermishandeling of extreme armoede.

Inmiddels zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor deze reis. Het is nog best veel werk, maar tot nu toe verloopt alles goed :-)

Ik hoop dat het een mooie tijd wordt, een leerzame periode en een unieke ervaring! Vanuit Kenia wil ik via deze blog jullie op de hoogte houden over wat ik daar meemaak.

Tot snel! Liefs, Marin

• 30 Juli 2013 - 17:13

Adrietta:

We gaan je zeker volgen! Succes met de voorbereidingen!

• 30 Juli 2013 - 18:57

Joan:

He Marin, super leuk zo een reis, ik ga je zeker volgen!!!! Spannend :-))))

• 31 Juli 2013 - 11:18

Letty Van Der Elst:

Marin.
    Ik heb je voor het laatst gezien toen je nog erg klein was maar, wat is er een mooi iemand van je geworden.Anneke heeft je binnengebracht met de doop maar dat heb je vast wel eens gehoord,
    Anneke is nu 31 jaar en heeft een partner Edwin en een zoontje van 3 jaar en verwacht in februari haar tweede kindje. Ik wens je een hele mooie tijd en het is mooi dat jullie zo.n goed werk doen.
    Groetjes aan je vader en moeder.

• 01 Augustus 2013 - 16:14

Roel:

Hoi Marin,

Bij deze heel veel succes , ook nu met de voorbereiding.
    Ik ben zeer onder de indruk van jullie stage.
    Mooie tijd en ik zal je volgen.

Groet Roel.

• 03 Augustus 2013 - 14:04

Hetty En Jaap Mandemakers:

Dag Marin. Wij hopen dat je een mooie tijd zult hebben in Kenia. Het zal een mix van werk en plezier worden denken we. Maar in ieder geval chapo dat jij je voor deze stage in wilt zetten. En troost je vader en moeder maar, want die zullen het wel moeilijk hebben nu hun dochter ver weg gaat.

Groet, Hetty en Jaap

• 08 Augustus 2013 - 22:19

Klazien:

Morgen weer een stapje dichterbij, op naar de info training! Veel plezier samen met Jacintha én neem de nuttige kennis over Kenia mee terug! :-)